ul. Czerwonego Krzyża 45, pokój nr 13
tel. 25 644 24 13, wew. 44
Naczelnik Wydziału tel. 25 644 24 13, wew. 305 organizacyjny@siedlce-straz.pl |
Starszy specjalista
mł. kpt. Anna Drosio tel. 25 644 24 13, wew. 304 kadry@siedlce-straz.pl |
Starszy specjalista
asp. Wioletta Kosyl tel. 25 644 24 13, wew. 312 finanse@siedlce-straz.pl
|
Starszy technik
tel. 25 644 24 13, wew. 300 sekretariat@siedlce-straz.pl |
Do zadań Wydziału organizacyjno-kadrowego należy w szczególności:
- w zakresie organizacji i archiwizacji:
1) realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy miejskiej;
2) organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta miejskiego;
3) opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta miejskiego;
4) prowadzenie archiwum komendy miejskiej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów;
5) prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie miejskiej;
6) organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
7) przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy miejskiej;
8) opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy miejskiej;
9) organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy miejskiej i jednostek ratowniczo – gaśniczych;
10) realizowanie zadań z zakresu petycji, skarg i wniosków oraz prowadzenie ich ewidencji;
11) prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta miejskiego;
- w zakresie kadrowym:
1) realizowanie założeń polityki kadrowo-płacowej komendanta miejskiego;
2) przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie miejskiej, w tym dowódców jednostek ratowniczo – gaśniczych;
3) opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie miejskiej;
4) opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy miejskiej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
5) ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie miejskiej;
6) prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy miejskiej;
7) sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej;
8) realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy miejskiej;
9) analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego.