Przetarg na Zakup systemu integracji łączności, alarmowania oraz kontroli dostępu i monitoringu
Utworzono: piątek, 02, październik 2020 15:30
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach, ul. Czerwonego Krzyża 45, 08-110 Siedlce, ogłasza przetarg nieograniczony na dostawy poniżej progu 139000 euro na:
Zakup systemu integracji łączności radiowej i telefonicznej, alarmowania oraz kontroli dostępu i monitoringu wizyjnego dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Siedlcach.
Termin składania ofert: do 13 października 2020 r. godz. 12:00
001. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf | 125 Downloads |
002. SIWZ.docx | 87 Downloads |
002. SIWZ.pdf | 182 Downloads |
003. Wyjaśnienie treści SIWZ 09.10.2020.pdf | 59 Downloads |
004. Informacja z otwarcia ofert.pdf | 93 Downloads |
005. Wybór oferty - część I.pdf | 49 Downloads |
006. Wybór oferty - część II.pdf | 48 Downloads |
007. Wybór oferty - część III.pdf | 49 Downloads |
Ostatnie interwencje
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Licznik odwiedzin
931045
Dzisiaj | 167 | |
W tym miesiącu | 772 |
Goście online 24